сряда, 24 март 2010 г.

Биляна Йотовска: Мъжът ми имаше друга, когато го срещнах!

Биляна Йотовска е пред хубав момент в живота си -раждането на дете. Вече е купила всичко необходимо за бебето. Не иска да бърза в последния момент. Все пак в деветия месец едва ли ще й е до това. Биляна била суеверна до третия месец и не казвала за бременността си, но вече всичко е наред и с удоволствие говори за очакващото я щастие. Не искала да приема Фигурин, макар че била леко напълняла. Но със сигурност щяла да опита след това, за да си възвърне перфектната фигура и с лекота да свали излишните килограми и да отслабне!

Биляна, как гледаш на семейството и кога реши ти самата да създадеш свое?

- Винаги съм гледала много отговорно, защото самата аз съм израснала в хубаво и зряло семейство. Когато се запознах с Митко, реших, че нещата ще са сериозни. И след като сме от 5 години заедно, съвсем нормално е следващата стъпка да е бебето. Не сме го планирали на 100 %, но сме го искали и двамата, и в един подходящ момент се е случило.

Как стана запознанството ви?

- Познаваме се много преди да станем двойка, още от 2001-ва, когато бях млад модел и участвах в първия си сериозен ангажимент за модели „Форт Моделс Супермодел". Митко тогава беше охрана заедно с още 4 момчета. Впоследствие се оказа,

че тренираме в една зала на

„Мария Луиза". Виждахме се много често, но тогава и двамата бяхме в сериозни взаимоотношения с други хора и между нас нямаше абсолютно нищо. След 2-3 години се случиха нещата, когато връзките ни поотделно бяха в криза.

Общо взето, залагаш на сериозните контакти...

- Ами да. Сега като се замисля, никога не съм имала месечни, пък да не говоря за еднодневни срещи. Не знам, вероятно хората търсят някакво разнообразие в постоянната си връзка и нещо, което не получават от партньора си. Според мен, когато контактът между двама думи върви и си правите дори и глупави изненадки всеки ден, когато има чувства, няма нужда от такива емоции, допълнителни. Аз поне никога не съм имала такива нужди.

Какви са изненадите, които ти обичаш да правиш?

- Двамата сме една зодия - Козирог, и харесваме ежедневните щуротии. Все пак не сме двойка от 20 години и като млади хора си организираме какво ли не. Много пъти сме се изненадвали приятно, организирала съм парти за рождения му ден, приготвяла съм романтична вечеря, той ми е купувал интересен подарък от чужбина... С неговите изненади много се забавлявам и това е едно от нещата, които харесвам у Митко.

Спомняш ли си какво си хареса в него първо?

- Нормално е първо да харесам външния вид, когато не съм го познавала що за човек е.

Това, че сега си бременна, пречи ли ти да спортуваш?

- Не, дори напротив. Вече спрях да ходя на фитнес и да тичам, но въртя колело вкъщи почти Всеки ден по 50 минути. Така ще го карам, докато родя. Иначе спортувах активно до края на 6-ия месец, а танцувах до края на 4-ия. Слава богу, карам лека бременност и не ми е прилошавало досега. Бременността ми е свързана само с приятни емоции до този момент и сме в очакване на нашата дъщеря.

Какво си запомнила от своето семейство?

- На празниците имахме традиция да се събираме на трапеза - на Коледа, Нова година, Великден. Помня и пътуванията в чужбина, защото майка ми и баща ми са музиканти и до 7-годишна възраст пътувах непрекъснато с тях. Обиколих още като малка почти целия свят

- ходихме до Мароко, изкарах невероятно лято в Кипър...

А как си изкарваш летата сега?

- Много харесвам морето и летния сезон. Не обичам изобщо зимата. Много често пътуваме с Митко и съчетавам полезното с приятното - отивам на снимки и се опитвам да си почина същевременно.

Кои са нещата, които във вашия бранш не ти харесват?

- Слава богу, не съм имала досег до тези неприятни неща, за които всички сме чували. Мисля, че това си зависи от момичето - как ще направиш така, че да не те притесняват излишно. При мен дори и в чужбина всичко е протичало адекватно, защото съм имала добри договори. Винаги съм била на директен букинг - съответният клиент или агенция ме избира за конкретен ангажимент. Отивам и се връщам. Много рядко се е случвало да ходя на кастинг преди това. Максимумът ми е бил 2 седмици. Всичко е било перфектно уредено - знам по колко часа на ден ще съм заета, както и какви пари ще взема. Разбира се, интересно е, защото всяко едно ново място носи нови емоции.

С какво искаш да се занимаваш, след като приключиш с моделството?

- Учила съм графичен дизайн, но аз дори и сега се занимавам с него. Освен това с Митко имаме активен бизнес с магазини за хранителни добавки. Много добре ни потръгнаха нещата с Невена Воденичарска с организацията на клубни партита.

Замисляла ли си се да станеш водеща?

- Да, но трябва хубаво предложение за тази цел. Има много лица по телевизията и едва ли аз съм тази, която ще ги впечатли. Бих водила рейтингово предаване в областта на модата, на спорта или да се обсъждат теми, които ме вълнуват...

Какво гледаш по телевизията тогава?

- Обикновено новините или си пускам някой от музикалните канали. Ако има интересен сериал, но не от турските или латино, го гледам. От малка следя „Дързост и красота", въпреки че вече се случват пълни щуротии и съвсем се оплетоха нещата, ми е забавен и си го гледам.

Какъв е твоят вариант за добре изкарана вечер?

- Напоследък си я представям все по-често вкъщи. Има два варианта

- организираме си вечеря или излизаме навън - на заведение или на кино

с приятели.

Какво му приготвяш?

- Той все е на режими, преди състезания яде по-специални неща. Обикновено хапва пилешко, телешко или риба със задушени зеленчуци - съвсем чисти здравословни храни. В началото на връзката ни имах мерак и желание и му приготвях всякакви диетични сладкиши, защото не можеше да яде сладко преди състезание и измислях какви ли не рецепти за кекс, палачинки.

Какво може да те разнежи?

- Красива постъпка и жест.

Няма коментари: