четвъртък, 17 юни 2010 г.

Марта Вачкова: Няма мъж като баща ми!

Нашенската Опра Уинфри е баща и майка на дъщеря си Рада. Марта Вачкова е неуморима. Захваща се с всяко нещо като бойна задача. БНТ, за съжаление, се раздели с нея и предаването й „Жените", но съм сигурна, че вече е измислила нещо друго. За нея се говори - няма значение добро или лошо. „Дъвчи" я Слави Трифонов в комплект с Любен Дилов-син, бащата на дъщеря й Рада - Радко, и разни други мъже. Но и тя умее да се брани.

Таблоидите вече са свикнали с новата й връзка - режисьорът Иван Младенов. Той е детската й любов, стоят на един чин. Но в типичен неин стил Марта се шегува, че не случва на кротки, нормални мъже. Все са странни мъже.

Последният мъж е голямата й любов. И тя се моли да е последна и вечна. Като всеки творец и Иван е труден човек. Сравнява го с чудовището Бергман и ексцентричния Уди Алън, които побъркват Жените в личния си Живот. „Той, той е човекът до мен", гръмко заяви актрисата преди време.

И все пак актрисата и тв водеща, която бе обявена от списание „Ню Йорк таймс" за една от най-влиятелните жени в България и дори сравнена с една от най-богатите Жени в света Опра Уинфри, признава в откровено интервю, че има всичко, но й липсва любов.

Дъщерята на незабравимия Григор Вачков не е отличничка в училище, но си пада по живота, любовта, купоните и танците. Палавница е и във ВИТИЗ. Заяждат баща й, че благодарение на него е 6 театралния институт. Марта работи с режисьорите КрикорАзарян, Леон Даниел, Георги Дюлгеров. Малкият екран я прави много популярна с „Ку-ку" „Каналето" и „Защо, не?" София дълго време коментираше връзката й с Владо Пенев.

Имах неземна любов с Владо Пенев

Той най-много се доближава до идеала ми за мъж и за актьор. Поне 5 години той беше само и изключително мой. Май всичките ми мъже са ми били верни", откровеничи тв водещата. Като типична лъвица обича да я наричат „лудата оптимистка!" На Марта не й е лесно да е и майка, и баща на дъщеричката си. „Аз давам цялата си любов на Рада, но на едно дете не му е достатъчна любовта само на един родител. То трябва да получава много любов, да общува с много хора - тогава е по-щастливо и пълноценно..." Работата й спира там, където биха били засегнати интересите на детето. „Ако ми предложат вечерно шоу, няма да го приема", наясно е със себе си актрисата.

„Не е трудно да се влюбя, но трудно обичам. Слава богу, приятелите ми мъже не са ме разочаровали. С мъжете, които съм обичала, не се карам, не се разделям с лошо освен с бащата на дъщеря ми. Но няма мъже като моя баща. Не са силни, не са ларж, дребни са", споделя Марта.

1 коментар:

Анонимен каза...

Иван е доста по голям от Марта,та не знам на кой точно чин са седяли?