сряда, 7 юли 2010 г.

Васил Василев: Предпочитам да ми викат Зуек!

„Казвам се Васил Василев, но предпочитам да ми викат Зуек. Измислиха ми този прякор като малък. Това е нещо като съчетание между заек и суек, понеже все скачах, премятах се ... нямах спиране. В началните класове започнаха да ми казват Зузи - на галено", е скромното описание на Васил Василев - Зуека.

Звездната му кариера започва в началото на 90-те години, когато заедно с половинката си Нина Димитрова основават театър „Кредо" и поставят спектакъла „Шинел" по едноименното произведение на Гогол, с което

обикалят няколко пъти планетата

Представлението печели не само възхищението на публиката, но и високата оценка на критиците и се нарежда в списъка на първите 20 постановки, отличени на най-големия фестивал на изкуствата в Единбург. След грандиозния успех на „Шинел", Зуека случайно попада в екипа на младеЖкото предаване „Ку-ку". Замества Камен Воденичаров в едно от поредните издания на студентската програма. По това време Камен е в Бургас и няма кой да води емблематичната кукла мистър Ку-ку. Актьорът, завършил куклено май-сторство във ВИТИЗ, обаче се справя изключително добре със задачата и малко след това започва да се редува с колегата си. След „Ку-ку" се ражда „Каналето", в което Зуека е незаменима част от спектъра на комедийните типажи. Изненадващо, в разцвета на предаването

актьорът решава да напусне екипа

Оттеглянето озадачава феновете му, но той не Желае да коментира. Злите езици твърдят, че Жена му Нина е настояла да се оттегли, други твърдят, че колкото и да е неконфликтен Васко, просто му е писнало от типично нашенски интриги. Точно преди седем години обаче Зуека приема поканата Маги Халваджиян и става водещ на „Господари на ефира". „Колебания не съм имал, защото това е шоу, в което съм водещ - коментатор. Винаги имам думата, а

държа на личното си мнение

Вече не съм на 20 години, за да говоря всичко, което ми напишат", обяснява водещият.

Телевизионните успехи на шоумена обаче не влияят по никакъв начин на поведението му. „Ако се взимах на сериозно, нямаше да издържа толкова време в ефир" споделя Зузи. Най-голямото му щастие е дъщеря му Девина, с която го дарява половинката му Нина Димитрова. Навремето тя преподава на Зуека във ВИТИЗ в качеството си на асистентка на покойния проф. Илков. Тогава отношенията на сливналията с монтанчанката са колегиални. Когато няколко години по-късно вече дипломиралият се Зуек

се развежда с първата си съпруга

Румяна Узунова, Животът пак ги среща. Двамата не са женени, но се държат здраво един за друг. „Нина върти педалите, за да светне крушката на зрителя. Аз съм само веригата или най-много гумите - вярно е, че колело със спукана гума не върви, ама без велосипедист колелото ще ръждяса", смее се Зуека. Актьорската двойка обожава да почива в спокойни спа центрове, където любимото удоволствие на комика е да кисне дълги часове в басейн. Зуека е намерил истинското щастие с двете си скъпоценни Жени и мечтае единствено на света да има повече любов.

Няма коментари: